Ohita ja siirry sisältöön

3400+ tyytyväistä naista

ILMAINEN TOIMITUS & 30 PÄIVÄN PALAUTUS

Ehdot ja edellytykset

Yleiset käyttöehdot Comfit Underwear

1 artikla - Määritelmät.

Näissä ehdoissa sovelletaan seuraavia määritelmiä:

Karenssiaika: ajanjakso, jonka kuluessa kuluttaja voi käyttää peruuttamisoikeuttaan;

Kuluttaja: luonnollinen henkilö, joka ei harjoita ammattia tai liiketoimintaa ja joka tekee etäsopimuksen yrittäjän kanssa;

Päivä: kalenteripäivä;

Kestotapahtuma: etäsopimus, joka koskee useita tuotteita ja/tai palveluja, joiden toimitus- ja/tai ostovelvoite jakautuu ajallisesti;

Kestävä väline: mikä tahansa väline, jonka avulla kuluttaja tai yrittäjä voi tallentaa hänelle henkilökohtaisesti osoitettuja tietoja siten, että tallennettuja tietoja voidaan myöhemmin tarkastella ja jäljentää muuttumattomina.

Peruuttamisoikeus: kuluttajan mahdollisuus luopua etäsopimuksesta harkinta-ajan kuluessa;

Yrittäjä: luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö, joka tarjoaa tuotteita ja/tai palveluja kuluttajille etäsopimuksella;

Etäsopimus: sopimus, jossa yrittäjän tuotteiden ja/tai palvelujen etämyyntiä varten järjestämässä järjestelmässä käytetään sopimuksen tekemiseen asti ja sen tekeminen mukaan lukien yksinomaan yhtä tai useampaa etäviestintätekniikkaa;

Etäviestintätekniikalla tarkoitetaan keinoa, jota voidaan käyttää sopimuksen tekemiseen ilman, että kuluttaja ja yrittäjä kokoontuvat samaan huoneeseen samanaikaisesti.

Yleiset sopimusehdot: yrittäjän nykyiset yleiset sopimusehdot.

2 artikla - Myyjän henkilöllisyys

Comfit Underwear on alla mainitun yrityksen tuotemerkki:

Yrityksen omistaja (UBO): H. Cao

Yrityksen nimi: Youxi Perfect International Trading Co Ltd

Yrityksen osoite: Rm 808 Block A Zhongguanxilu 1277# Zhenhaiqu Ningbo,315201, Kiina.

Jäljempänä 'yritys'.

Maksut perii:

Yrityksen nimi: Ecom Fortuna Limited

Yrityksen osoite: 17/ F, Yam Tze Commercial Building 23 Thomson Road, Wan Chai, Hongkong.


Sähköposti: info@comfit-underwear.fi



3 artikla - Sovellettavuus.

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan kaikkiin yrittäjän tarjouksiin sekä kaikkiin yrittäjän ja kuluttajan välisiin etäsopimuksiin ja tilauksiin.

Ennen etäsopimuksen tekemistä nämä yleiset ehdot annetaan kuluttajan saataville. Jos tämä ei ole kohtuudella mahdollista, ennen etäsopimuksen tekemistä ilmoitetaan, että yleiset sopimusehdot ovat nähtävillä yrittäjän toimitiloissa ja että ne lähetetään kuluttajalle pyynnöstä mahdollisimman pian maksutta.

Jos etäsopimus tehdään sähköisesti, näiden yleisten sopimusehtojen teksti on edellisestä kohdasta huolimatta ja ennen etäsopimuksen tekemistä asetettava kuluttajan saataville sähköisesti siten, että kuluttaja voi helposti tallentaa sen pysyvälle tietovälineelle. Jos tämä ei ole kohtuudella mahdollista, ennen etäsopimuksen tekemistä ilmoitetaan, missä yleiset sopimusehdot ovat nähtävillä sähköisessä muodossa ja että ne lähetetään kuluttajan pyynnöstä sähköisessä muodossa tai muutoin maksutta.

Jos näiden yleisten ehtojen lisäksi sovelletaan erityisiä tuote- tai palvelukohtaisia ehtoja, toista ja kolmatta kohtaa sovelletaan soveltuvin osin, ja jos yleiset ehdot ovat ristiriidassa keskenään, kuluttaja voi aina vedota siihen sovellettavaan määräykseen, joka on hänelle edullisin.

Jos yksi tai useampi määräys näissä yleisissä ehdoissa milloin tahansa kokonaan tai osittain mitätöity tai tuhoutunut, niin sopimus ja nämä ehdot pysyvät muilta osin voimassa ja kyseinen määräys korvataan yhteisestä sopimuksesta välittömästi määräyksellä, joka vastaa mahdollisimman hyvin alkuperäisen soveltamisalaa.
Tilanteet, joista ei ole määrätty näissä yleisissä ehdoissa, on arvioitava näiden yleisten ehtojen hengessä.

Epäselvyyksiä yhden tai useamman ehtojemme määräyksen tulkinnasta tai sisällöstä on tulkittava näiden yleisten ehtojen hengen mukaisesti.

4 artikla - Tarjous

Jos tarjouksen voimassaoloaika on rajoitettu tai se on sidottu ehtoihin, siitä ilmoitetaan nimenomaisesti tarjouksessa.

Tarjous on sitoumukseton. Yrittäjällä on oikeus muuttaa ja mukauttaa tarjousta.

Tarjous sisältää täydellisen ja tarkan kuvauksen tarjotuista tuotteista ja/tai palveluista. Kuvaus on riittävän yksityiskohtainen, jotta kuluttaja voi arvioida tarjouksen asianmukaisesti. Jos yrittäjä käyttää kuvia, ne kuvastavat aidosti tarjottuja tuotteita ja/tai palveluja. Tarjouksessa olevat ilmeiset virheet tai ilmeiset puutteet eivät sido yrittäjää.

Kaikki tarjouksessa olevat kuvat, eritelmät ja tiedot ovat suuntaa-antavia, eivätkä ne voi johtaa vahingonkorvaukseen tai sopimuksen purkamiseen.

Tuotteiden kuvat ovat todellinen esitys tarjotuista tuotteista. Yrittäjä ei voi taata, että näytetyt värit vastaavat täsmälleen tuotteiden todellisia värejä.

Jokainen tarjous sisältää sellaiset tiedot, että kuluttajalle on selvää, mitkä ovat ne oikeudet ja velvollisuudet, jotka liittyvät tarjouksen hyväksymiseen. Tämä koskee erityisesti seuraavia seikkoja:

hinta veroineen;

mahdolliset toimituskulut;

tapa, jolla sopimus tehdään, ja mitä toimia se edellyttää;

sovelletaanko peruuttamisoikeutta vai ei;

maksu-, toimitus- ja suoritustapa;

tarjouksen hyväksymiselle asetettu määräaika tai määräaika, jonka kuluessa yrittäjä takaa hinnan;

etäviestintämaksun taso, jos etäviestintätekniikan käyttökustannukset lasketaan muulla perusteella kuin käytetyn viestintävälineen tavanomaisen perusmaksun perusteella;

arkistoidaanko sopimus sen tekemisen jälkeen ja jos arkistoidaan, millä tavoin kuluttaja voi tutustua siihen;

tapa, jolla kuluttaja voi ennen sopimuksen tekemistä tarkistaa sopimuksen yhteydessä antamansa tiedot ja halutessaan palauttaa ne;

muut kielet kuin hollannin kieli, joilla sopimus voidaan tehdä;

käytännesäännöt, joita elinkeinonharjoittaja noudattaa, ja tapa, jolla kuluttaja voi tutustua näihin käytännesääntöihin sähköisesti; ja

etäsopimuksen vähimmäiskesto, jos kyseessä on kestotapahtuma.

Valinnainen: saatavilla olevat koot, värit, materiaalityypit.

5 artikla - Sopimus

Sopimus syntyy, jollei 4 kohdan määräyksistä muuta johdu, sillä hetkellä, kun kuluttaja on hyväksynyt tarjouksen ja täyttänyt siinä asetetut ehdot.

Jos kuluttaja on hyväksynyt tarjouksen sähköisesti, elinkeinonharjoittaja vahvistaa välittömästi tarjouksen hyväksymisen vastaanottamisen sähköisesti. Niin kauan kuin elinkeinonharjoittaja ei ole vahvistanut hyväksynnän vastaanottamista, kuluttaja voi purkaa sopimuksen.

Jos sopimus tehdään sähköisesti, yrittäjä toteuttaa asianmukaiset tekniset ja organisatoriset toimenpiteet suojatakseen sähköisen tiedonsiirron ja varmistaakseen turvallisen verkkoympäristön. Jos kuluttaja voi maksaa sähköisesti, yrittäjä noudattaa asianmukaisia turvatoimenpiteitä.

Yrittäjä voi - oikeudellisissa puitteissa - selvittää, pystyykö kuluttaja täyttämään maksuvelvoitteensa, sekä kaikki ne seikat ja tekijät, jotka ovat tärkeitä etäsopimuksen vastuullisen tekemisen kannalta. Jos yrittäjällä on tämän selvityksen perusteella perusteltu syy olla tekemättä sopimusta, hänellä on oikeus kieltäytyä tilauksesta tai hakemuksesta tai liittää sen toteuttamiseen erityisehtoja perustellen.

Yrittäjä liittää seuraavat tiedot kuluttajalle toimitettavaan tuotteeseen tai palveluun kirjallisesti tai siten, että kuluttaja voi tallentaa ne helposti saatavilla olevalla pysyvällä tietovälineellä:

yrittäjän toimipaikan käyntiosoite, johon kuluttaja voi tehdä valituksia;
edellytykset ja tapa, joilla kuluttaja voi käyttää peruuttamisoikeuttaan, tai selkeä ilmoitus peruuttamisoikeuden poissulkemisesta;
tiedot takuista ja myynnin jälkeisestä palvelusta;
näiden ehtojen 4 artiklan 3 kohdassa tarkoitetut tiedot, ellei yrittäjä ole jo antanut näitä tietoja kuluttajalle ennen sopimuksen tekemistä;
sopimuksen irtisanomista koskevat vaatimukset, jos sopimus on voimassa yli vuoden tai toistaiseksi.
Jos kyseessä on kestotapahtuma, edellisen kohdan määräystä sovelletaan vain ensimmäiseen toimitukseen.

Kukin sopimus tehdään sillä ehdolla, että kyseisiä tuotteita on riittävästi saatavilla.

6 artikla - Peruuttamisoikeus

Ostaessaan tuotteita kuluttajalla on mahdollisuus purkaa sopimus ilman perusteluja 14 päivän ajan. Tämä harkinta-aika alkaa seuraavana päivänä sen jälkeen, kun kuluttaja tai kuluttajan aiemmin nimeämä ja yrittäjälle tiedoksi annettu edustaja on vastaanottanut tuotteen.

Harkinta-aikana kuluttajan on käsiteltävä tuotetta ja pakkausta huolellisesti. Hän purkaa tuotteen pakkauksesta tai käyttää sitä vain siinä määrin kuin on tarpeen sen arvioimiseksi, haluaako hän pitää tuotteen. Jos kuluttaja käyttää peruuttamisoikeuttaan, hänen on palautettava tuote yrittäjälle kaikkine toimitetuine lisävarusteineen ja - jos se on kohtuudella mahdollista - alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa yrittäjän antamien kohtuullisten ja selkeiden ohjeiden mukaisesti.

Jos kuluttaja haluaa käyttää peruuttamisoikeuttaan, hänen on ilmoitettava siitä yrittäjälle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Kuluttajan on ilmoitettava tästä kirjallisella viestillä/sähköpostilla. Kun kuluttaja on ilmoittanut haluavansa käyttää peruuttamisoikeuttaan, hänen on palautettava tuote 14 päivän kuluessa. Kuluttajan on todistettava, että toimitetut tavarat on palautettu ajoissa, esimerkiksi lähetystodistuksella.

Jos asiakas ei ole ilmaissut aikomustaan käyttää peruuttamisoikeuttaan tai ei ole palauttanut tuotetta yrittäjälle 2 ja 3 kohdassa mainittujen määräaikojen päätyttyä, osto on tosiasia.
7 artikla - Kustannukset peruuttamistapauksessa

Jos kuluttaja käyttää peruuttamisoikeuttaan, tuotteiden palauttamisesta aiheutuvat kustannukset ovat kuluttajan vastuulla.

Jos kuluttaja on maksanut tietyn summan, yrittäjä palauttaa tämän summan mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisesta. Edellytyksenä on, että yrittäjä on jo vastaanottanut tuotteen takaisin tai että voidaan esittää vakuuttavat todisteet täydellisestä palautuksesta.

8 artikla - Peruuttamisoikeuden poissulkeminen

Yrittäjä voi sulkea pois kuluttajan peruuttamisoikeuden 2 ja 3 kohdassa tarkoitettujen tuotteiden osalta. Peruuttamisoikeuden poissulkemista sovelletaan vain, jos yrittäjä on selvästi ilmoittanut tästä tarjouksessa vähintään hyvissä ajoin ennen sopimuksen tekemistä.

Peruuttamisoikeuden poissulkeminen on mahdollista vain seuraavien tuotteiden osalta

jotka yrittäjä on valmistanut kuluttajan määritysten mukaisesti;
jotka ovat luonteeltaan selvästi henkilökohtaisia;
joita ei niiden luonteen vuoksi voida palauttaa;
jotka pilaantuvat tai vanhenevat nopeasti;
joiden hinta on altis rahoitusmarkkinoiden vaihteluille, joihin yrittäjä ei voi vaikuttaa;
Yksittäisten sanoma- ja aikakauslehtien osalta;
ääni- ja kuvatallenteet sekä tietokoneohjelmistot, joiden sinetin kuluttaja on rikkonut.
hygieniatuotteet, joiden sinetin kuluttaja on rikkonut.
Peruuttamisoikeuden poissulkeminen on mahdollista vain palvelujen osalta.

jotka koskevat majoitusta, kuljetusta, ravintolatoimintaa tai vapaa-ajan toimintaa, joka on määrä suorittaa tiettynä päivänä tai tiettynä ajanjaksona;
joiden toimitus on aloitettu kuluttajan nimenomaisella suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä;
Vedonlyönti ja arpajaiset.

9 artikla - Hinta

Tarjouksen voimassaoloaikana tarjottujen tuotteiden ja/tai palvelujen hintoja ei koroteta, lukuun ottamatta arvonlisäverokannan muutoksista johtuvia hinnanmuutoksia.

Sen estämättä, mitä edellisessä kohdassa säädetään, yrittäjä voi tarjota tuotteita tai palveluja, joiden hinnat vaihtelevat rahoitusmarkkinoilla ja joihin yrittäjä ei voi vaikuttaa, vaihtuvin hinnoin. Tämä yhteys vaihteluihin ja se, että mainitut hinnat ovat tavoitehintoja, mainitaan tarjouksessa.

Hinnankorotukset kolmen kuukauden kuluessa sopimuksen tekemisestä ovat sallittuja vain, jos ne johtuvat lakisääteisistä määräyksistä tai säännöksistä.

Hinnankorotukset 3 kuukauden kuluttua sopimuksen tekemisestä ovat sallittuja vain, jos yrittäjä on näin määrännyt ja:

ne johtuvat lakisääteisistä määräyksistä tai säännöksistä; tai
kuluttajalla on oikeus irtisanoa sopimus sinä päivänä, jona hinnankorotus tulee voimaan.
Tuotteiden tai palvelujen tarjouksessa mainitut hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Kaikkiin hintoihin voi sisältyä paino- ja painovirheitä. Paino- ja painovirheiden seurauksista ei oteta vastuuta. Paino- ja painovirheiden sattuessa yrittäjä ei ole velvollinen toimittamaan tuotetta virheellisen hinnan mukaisesti.

10 artikla - Vaatimustenmukaisuus ja takuu

Yrittäjä takaa, että tuotteet ja/tai palvelut ovat sopimuksen, tarjouksessa mainittujen eritelmien, luotettavuutta ja/tai käytettävyyttä koskevien kohtuullisten vaatimusten sekä voimassa olevien säännösten ja/tai viranomaismääräysten mukaisia sopimuksen tekopäivänä. Jos niin on sovittu, yrittäjä takaa myös, että tuote soveltuu muuhun kuin tavanomaiseen käyttöön.
Yrittäjän, valmistajan tai maahantuojan antama takuu ei vaikuta niihin laillisiin oikeuksiin ja vaatimuksiin, joita kuluttaja voi sopimuksen perusteella esittää yrittäjää vastaan.

Mahdollisista vioista tai virheellisesti toimitetuista tuotteista on ilmoitettava yrittäjälle kirjallisesti 14 päivän kuluessa toimituksesta. Tuotteiden palautuksen on oltava alkuperäispakkauksessa ja uudessa kunnossa.

Yrittäjän takuuaika vastaa valmistajan takuuaikaa. Yrittäjä ei kuitenkaan koskaan ole vastuussa tuotteiden lopullisesta soveltuvuudesta kuluttajan kuhunkin yksittäiseen käyttötarkoitukseen eikä tuotteiden käyttöä tai soveltamista koskevista neuvoista.

Takuu ei ole voimassa, jos:

Kuluttaja on itse korjannut ja/tai muuttanut toimitettuja tuotteita tai antanut niiden korjaamisen ja/tai muuttamisen kolmannen osapuolen tehtäväksi;

toimitetut tuotteet on altistettu epätavallisille olosuhteille tai niitä on käsitelty muuten huolimattomasti tai yrittäjän ohjeiden ja/tai pakkauksessa annettujen ohjeiden vastaisesti;

Puutteellisuus johtuu kokonaan tai osittain määräyksistä, jotka hallitus on asettanut tai tulee asettamaan käytettyjen materiaalien luonteesta tai laadusta.

Erityiset ylimääräiset tulliselvityskustannukset ja/tai tuontitullit eivät sisälly hintaan, ja ne ovat asiakkaan kustannuksella.

11 artikla - Toimitus ja toteutus

Yritys noudattaa mahdollisimman suurta huolellisuutta ottaessaan vastaan ja toteuttaessaan tuotteiden tilauksia.


Toimituspaikka on osoite, jonka kuluttaja on ilmoittanut yritykselle.

Jollei näiden yleisten sopimusehtojen 4 artiklassa mainituista seikoista muuta johdu, yritys toteuttaa hyväksytyt tilaukset nopeasti, mutta viimeistään 30 päivän kuluessa, ellei kuluttaja ole sopinut pidemmästä toimitusajasta. Jos toimitus viivästyy tai jos tilausta ei voida toteuttaa tai se voidaan toteuttaa vain osittain, kuluttajalle ilmoitetaan tästä viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Tällöin kuluttajalla on oikeus purkaa sopimus ilman kustannuksia ja oikeus mahdolliseen korvaukseen.

Jos sopimus puretaan edellisen kohdan mukaisesti, yrittäjä palauttaa kuluttajan maksaman summan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa sopimuksen purkamisesta.

Jos tilatun tuotteen toimittaminen osoittautuu mahdottomaksi, yrittäjä pyrkii toimittamaan korvaavan tuotteen. Viimeistään toimituksen yhteydessä ilmoitetaan selkeästi ja ymmärrettävästi, että korvaava tuote toimitetaan. Korvaavien artikkelien kohdalla peruuttamisoikeutta ei voida sulkea pois. Mahdollisen palautuslähetyksen kustannuksista vastaa yrittäjä.

Riski tuotteiden vahingoittumisesta ja/tai katoamisesta on yrittäjällä siihen asti, kunnes tuotteet toimitetaan kuluttajalle tai aiemmin nimetylle ja yrittäjän edustajalle tiedoksi annetulle taholle, ellei toisin ole nimenomaisesti sovittu.

Erityiset ylimääräiset tulliselvityskustannukset ja/tai tuontitullit eivät sisälly hintaan, ja ne ovat kuluttajan kustannuksella.

12 artikla - Kestotapahtumat: kesto, irtisanominen ja uusiminen

Irtisanominen

Kuluttaja voi milloin tahansa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen, joka on tehty tuotteiden (mukaan lukien sähkö) tai palvelujen säännöllistä toimittamista varten, sovittuja irtisanomissääntöjä ja enintään yhden kuukauden irtisanomisaikaa noudattaen.

Kuluttaja voi irtisanoa määräaikaisen sopimuksen, joka on tehty tuotteiden (mukaan lukien sähkö) tai palvelujen säännöllistä toimittamista varten, milloin tahansa määräaikaisen sopimuksen päättyessä noudattaen sovellettavia irtisanomissääntöjä ja enintään yhden kuukauden irtisanomisaikaa.

Kuluttaja voi irtisanoa edellisissä kohdissa mainitut sopimukset:

irtisanoa milloin tahansa, eikä se saa rajoittua irtisanomiseen tiettyyn aikaan tai tiettyyn ajanjaksoon;

irtisanoa ne vähintään samalla tavalla kuin hän on ne tehnyt;

irtisanoa sopimukset aina samalla irtisanomisajalla, jonka yrittäjä on asettanut itselleen.
Uudistaminen

Määräaikaista sopimusta, joka on tehty tuotteiden (mukaan lukien sähkö) tai palvelujen säännöllistä toimittamista varten, ei voida hiljaisesti jatkaa tai uusia määräajaksi.

Sen estämättä, mitä edellisessä kohdassa säädetään, määräaikainen sopimus, joka on tehty päivittäisten uutisten ja viikoittaisten sanoma- ja aikakauslehtien säännöllisestä toimittamisesta, voidaan hiljaisesti uusia enintään kolmen kuukauden määräajaksi, jos kuluttaja voi irtisanoa uudistetun sopimuksen ennen sen päättymistä enintään kuukauden irtisanomisajalla.

Määräaikaista sopimusta, joka on tehty tuotteiden tai palvelujen säännöllistä toimittamista varten, voidaan hiljaisesti jatkaa määräämättömäksi ajaksi vain, jos kuluttaja voi irtisanoa sen milloin tahansa enintään yhden kuukauden irtisanomisajalla ja enintään kolmen kuukauden irtisanomisajalla, jos sopimus koskee päivittäisten, uutisten ja viikoittaisten sanoma- ja aikakauslehtien säännöllistä, mutta harvemmin kuin kerran kuukaudessa tapahtuvaa toimittamista.

Määräaikaista sopimusta, joka koskee kokeilupäivien, sanomalehtien ja aikakauslehtien säännöllistä toimittamista (kokeilu- tai esittelytilaus), ei jatketa hiljaisesti, vaan se päättyy automaattisesti kokeilu- tai esittelyjakson päättyessä.

Kesto

Jos sopimus kestää yli vuoden, kuluttaja voi vuoden kuluttua irtisanoa sopimuksen milloin tahansa enintään yhden kuukauden irtisanomisajalla, jollei irtisanominen ennen sovitun määräajan päättymistä ole kohtuuden ja kohtuullisuuden vuoksi mahdotonta.


13 artikla - Maksaminen

Jollei toisin sovita, kuluttajan velat on maksettava 7 työpäivän kuluessa 6 artiklan 1 kohdassa tarkoitetun harkinta-ajan alkamisesta. Jos kyseessä on sopimus palvelun tarjoamisesta, tämä määräaika alkaa sen jälkeen, kun kuluttaja on saanut vahvistuksen sopimuksesta.

Kuluttajalla on velvollisuus ilmoittaa välittömästi yrittäjälle annetuissa tai mainituissa maksutiedoissa olevista epätarkkuuksista.

Jos kuluttaja ei maksa, yrittäjällä on oikeus, jollei lainsäädännöllisistä rajoituksista muuta johdu, veloittaa kuluttajalta kohtuulliset kustannukset, jotka on ilmoitettu etukäteen.

14 artikla - Valitukset

Sopimuksen täytäntöönpanoa koskevat valitukset on esitettävä elinkeinonharjoittajalle 7 päivän kuluessa siitä, kun kuluttaja on havainnut puutteet täydellisesti ja selkeästi kuvattuina.

Yrittäjälle esitettyihin valituksiin vastataan 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Jos reklamaatio vaatii ennakoitavasti pidemmän käsittelyajan, yrittäjä vastaa 14 päivän kuluessa lähettämällä vastaanottotodistuksen ja ilmoituksen siitä, milloin kuluttaja voi odottaa yksityiskohtaisempaa vastausta.

Jos valitusta ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä, syntyy riita, johon sovelletaan riitojenratkaisumenettelyä.

Kantelu ei keskeytä yrittäjän velvoitteita, ellei yrittäjä toisin kirjallisesti ilmoita.

Jos yrittäjä katsoo reklamaation aiheelliseksi, yrittäjä harkintansa mukaan joko vaihtaa tai korjaa toimitetut tuotteet maksutta.

15 artikla - Erimielisyydet

Yrittäjän ja kuluttajan välisiin sopimuksiin, joihin nämä yleiset ehdot liittyvät, sovelletaan ainoastaan Alankomaiden lakia. Vaikka kuluttaja asuisi ulkomailla.

ILMAINEN TOIMITUS

kaikista tilauksista

ETKÖ OLE TYYTYVÄINEN? RAHAT TAKAISIN!

30 päivää palautuksesta

100% TURVALLINEN MAKSU

SSL-salattu